|
רק הדי רובי מלחמה
נשארו איתנים באוזני
יותר מכך לא אשמע
רק ילדים קטנים ויפים
נופלים מתים
מתבוססים בדם טרי
יותר מכך לא אראה
אני לא אבכה
אני לא אצעק
אבליג
כמו גיבורה
כמו גדולה
אצבע לא אנקוף
לא אדבר
לא אעזור
לא אגלה
והזיכרונות יכו בי
יום יום
לילה לילה
יבעטו
ירצו לצאת
אבל יישארו |
|
|
איך עושים שחלק
מהמילים
בסלוגנים יהיו
מודגשות?
גם אני רוצה
להדגיש!
האם צריך להשאיר
הוראות עריכה
לזה שמאשר את
הסלוגנים? ואם
כן, האם הוא
ממושמע?
(זה שמאשר את
הסלוגנים יקר,
נא הדגש את כל
המילים עם השורש
ד.ג.ש. בסלוגן
זה.
בתודה,
חיוורת.) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.