|
ואני נמשלתי לציפור הדרור
כי אל החופש ברחתי מידיך
אל מעבר לאזור הכפור
אני ברחתי ואת לא שאלת לי
בשביל מה כל זה?
בשביל מה זה קרה לי?
לבכות סתם ככה ממך
תראי כבר מה נהייה לי
ממך...
בימים של דיכאון חשבתי עליך
נזכרתי בשפתייך הענוגות
איך ניצלת אותן לרצונותיך
אל מול שתיקותיי התמימות
בשביל מה כל זה?
בשביל מה זה קרה לי?
לבכות סתם ככה ממך
תראי כבר מה נהיה לי
ממך... |
|
|
מה יותר פאתטי:
שכתבתי כבר 103
סלוגנים או זה
שאף אחד מהם לא
אושר?
סרח בעוד שאלה
קיומית שבטח לא
יאשרו אותה כי
היא פאתטית מדי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.