[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







עמוס עין-גל
/
ריקנות

פרק ההמשך של אהבה חד-סתרית נכזבת
הינו עלטת ערפל סמיכה
לתוכה מצליחה לבקוע קרן אור בודדת:
הסיכוי הקלוש לאהבה אמיתית דו-צדדית עם אהובה חדשה

ואם הייתה האהבה הישנה מתממשת, מה היה קורה?

דרך נוספת לצאת מהסבך של אי הביטחון לתוכו מגיעים בלית ברירה
היא לחזור אחורנית
חזרה לעבר השלווה המשתקת
בה אין צורך באהבה

ואם האוהב כבר לא היה חושק באהובתו ברגע שאהבתם אכן הייתה
מתגשמת?

התנזרות מוחלטת
עבודה בלתי-פוסקת
המקום המושלם לאלו ואלה
שלא מסוגלים או מסוגלות לאהוב - בו
קרביים מזדחלים להם בשקט בחושך,
מחפשים מקום טוב להקיא את שנותר מנשמתם שמעולם לא נבראה,
בו פורקן היצרים של שרצים
(שכבר הספיקו לפתח חסינות לדיכאון היום-יומי בו שרויה סביבתם -

שאין עוד באפשרותם לחוש בו מפאת נפוצותו בה)
נפתח ללא כל עיכוב,
נפסק ונשנה מדי רגע ברגע
אל תוך הליל המבעית והמייגע

האם בכלל קיימת אהבת אמת בה שני צדדים שווים מתחייבים זה לזה?

קרן אור מן הצד השני אכן בוקעת
אך על זה הנמצא בערפל היא מאירה ואותו מסנוורת
אין לו דרך לדעת מה עומד בכיוון דהוי זה
אין הוא יודע בכמה תשקוט נפשו שם

ואם היא קיימת כמה זמן היא נמשכת ולמי בדיוק היא מיועדת?

נראה לי שאלך אחרי האור המעוור:
אחזור אחורה - אתנוון;
אשאר כאן - אתחרט;
רק קדימה נותר עוד מה לעשות...







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
יש לי דיון
פתוח








אין עם לדבר


תרומה לבמה




בבמה מאז 18/3/07 9:44
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
עמוס עין-גל

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה