|
גרסה קצת יותר רועשת לשיר: "שני כוכבים"
שהעליתי מקודם בגרסה אקוסטית
תמיד כששמעתי אותו דמיינתי אותו
מלא תופים וגיטרות
הייתי חייבת לממש!
והנה התוצאה... תהנו
גיטרה, תופים, בס, - אני
שירה - טלי |
|
|
נכנס אלינו
לישיבת בריף
הקב"ה, אומר,
לעזוב את הכל יש
מקרה חרום.
ישר כתבנו
דיסקליימר
לתחתית עמודי
במה. לא יצא
משהו, אבל אחלה
ארוחה דפק אחר
כך. היו גם
חמודות.
הקופירייטר של
אלוהים עסוק
מדי, אבל דווקא
בא בשביל להינות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.