[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








השביל התפתל עוד ועוד במעלה הגבעה, השמש צבעה את העולם בגוון
אדמדם ואלקמנה טיפסה במעלה שביל האפר את הצעדים האחרונים לראש
הגבעה. מעט מימין נגלה עליה הכפר: כחמישים בתי אבן בעלי גגות
צפחה צהובים וארובות לבנים בהן התתמר עשן ארוחת הערב. ילדי
הכפר קיפצו עם כדור ברחבה שעל יד היער  וכלבים נבחו זה על זה.
אלקמנה לא הסתכלה שמאלה,איש לא אהב להסתכל על העמק המקולל, דבר
לא חי בעמק ואף הציפורים עפו סביבו. האדמה הייתה בעלת צבע
שחור, חרוכה, שרופה. היו בו שיחים קוצניים נמוכים רעילים
ומעוותים, ומעין גבעות משונות אשר הזקנים סיפרו שהיו פעם עיר,
עיר שהושמדה בחרון האל על בני האדם החוטאים. הרפתקנים וסוחרים
אשר הגיעו מדי פעם אל הכפר סיפרו שיש עמקים נוספים רבים כגון
אלו. כל אלו שנכנסו לעמקים חלו ומתו. אלקמנה המשיכה במורד
הגבעה ואל הכפר. אמא ביקשה ממנה לקנות דג לארוחת הערב, הם כבר
מזמן לא אכלו דג, פיה התמלא ריר מן המחשבה על הבשר האדמדם
העסיסי עם הרוטב הסודי של אמא. היא המשיכה אל חנות הדגים של מר
אמנון, מברכת בדרכה את תושבי הכפר. הפונדק היה על יד חנות
הדגים בבניין תלת קומתי רחב. בקומה הראשונה הייתה המסבאה בשניה
חדרי האורחים ובשלישית התגוררו מר כהן הפונדקאי ומשפחתו.
באורווה היה סוס חדש שהיא לא ראתה קודם, סוס אציל גבוה ושחור
כלילה, אף שלא הייתה לה טביעת עין לסוסים מייד ידאה שזהו סוס
מעולה שבמעולים סוס יקר ששיך בודאי לאיש עשיר ביותר. הסקרנות
געתה בה והיא החליטה להכנס לפונדק ולהתאים אדם לסוס.
חדר ההסבה היה גדול ומרווח שני אחים בערו בה וכמה גברים ישבו
ושיחקו משחק קוביות מסביב לשולחן, לוגמים מכוסות בירה גדולות.
על יד הדלפק עמד ברמלין הפונדקי אך על פנייו לא היה חיוכו
הרגיל היא התקרבה לשאול לשלומו, ואז שמה לב לסיבת עצבנותו.
הזר, היא לא ישר הבחינה בו הוא היה לבוש בשחור לא צבע שחור
אלא ממש בשחור עצמו, נראה היה כאילו בגדיו בלעו את כל האור
לחלוטין, הצבע הזה היה שחור מעורב שחור מן הלילה,שחור. ראשו
היה מכוסה בברדס וגלימה ארוכה שחורה נחה על גבו הוא הסתובבף
עיינו גם הן היו שחורות  פניו היו נאים לא יפים אך מלאי ידע הם
נראה כאילו אמורים היו להיות קמוטים אך לא היו. שערו גם הוא
שחור. הוא קם וניגש עליה.אלקמנה לא זזה כאשר הזר חג סביבה בוחן
אותה במבטו, הוא אחז בידה בכוח. והחל לגררה במעלה המדרגות היא
הייתה מפוחדת מכדי לומר דבר.  הוא לקחק אותה אל החדר הראשון
עליד המדרגות , היא ניסתה להתנגד  אך הוא היה חזק כנפח. הוא
השליך אותה אל המיטה וקרע את כתפיות שמלתה. היא רצתה לצרוח אך
עייניו השחורות  של האיש מילאו באימה כה גדולה עד שאפילו זאת
לא יכלה.
הדלת נפרצה ובפתח עמד אנדי ראש המשמר , "ידיים למעלה!" הוא צעק
"אני לא אהסס להרוג אותך" רובה בידו. הזר אף לא מצמץ והמשיך
במעשיו. לפתע אנדי החל להאדים, זיעה ניגרה ממנו הוא האדים עוד
ועוד וזעק מכאב מתמוטט אדים עלו ממנו יחד עם צרחות לא אנושיות
ואז הוא עלה בלהבות, תוך רגעים לא נשאר דבר ממנו  מלבד עפר.
דמעה זלגה על לחי אלקמנה על הגבר האמיץ כאשר השחור קרע את
שאריות בגדיה ובעל אתה פעם אחרי פעם, איש איננו מעז לבוא
לעזרתה.
עם בוא השחר הזר עזב אותה פניו הקרות אף לא שינו הבעה, היא לא
הייתה בשבילו יותר מכלי הוא יצא מן הפונדק ועזב. בני הכפר קברו
את שאריות ראש המשמר מחוץ לכפר. הם עזרו לה לחזור לבית אמא אשר
מעבר לגבעה. מאותו יום היא לא יצאה מבייתה ולא דברה עם איש
כעבור תשעה חודשים כאשר היא ילדה בת, "דארה" היא לחשה ונפחה את
נשמתה.




"מיכאל!!! מיכאל!!", אניה מרטינובה קראה שוב ושוב אך הנער לא
ענה לקריאתה. היא יצאה אל מחוץ לבית וסקרה את החווה אך בנה לא
נראה באופק. היא נדה בראשה וספקה כפיה."ודאי שוב הלך לצפות
באימוני המשמר.", חשבה היא וחזרה אל הכיריים, זקנה מדי הייתה
בשביל לרדוף אחריו בכל עיר.
הזקנה הייתה קרובה למדי  בניחושה הנער יצא בשמש . אך לא
בשומרים הוא צפה כאם בנערה היא הייתה תמירה יותר גבוה מכל גברי
הכפר. רגליה חטובות ארוכות. שיערה השחור כעורב מגיע עד כתפיה
לבושה בבגדי עור קצרים. היא נלחמה נדג שני יריבים ללא נשק כלל.
ראש המשמר ברון וגוליית, אחיו הגדול של מיכאל. גוללית סימן
ושניהם התנפלו עליה בו זמנית. חרב העץ של גוליית מונפת באוויר
מעל ראשה, היא צעדה צעד אחורה ותפסה את חרבו, מעיפה אותו מעליה
והיישר על ברון שמצליח להתחמק  מן הבחור המגודל העף לכוונו.
ראש המשמר העיף את מטהו במהירות מסחררת . המטה נמרח במבטו.
ולפתע מונף אל הנערה שמתחמקת בחן ומפילה את ראש המשמר לקרקע
לפני שהוא מספיק להחזיר את מטהו לטווח תקיפה.אך ברון לא זכה
בתפקידו סתם. הוא אוחז בנערה והם מתהפכים הוא נועל את זרועה
בין רגליו והיא טופחת שלוש פעמים על הקרקע-סימן לכניעה. והם
קמים אז היא מבחינה במיכאל, חיוך נמתח על פניה והיא רצה לחבקו.
היא מנופפת לחברי המשמר לפרידה ושניהם הולכים אל היער יד ביד.
"החבצלות השרון פרחו הבוקר" הוא מספר לה. היא ציחקקה בשמחה לא
היה צמח באהבה יותר מחבצלות השרון. איש לא ידע מדוע נקראו
הפרחים הלבנים הללו דווקא חבצלות השרון ולא פשוט חבצלות, הוא
תמיד תהה מה היה אותו "השרון".כאשר ניסה לשאול את אמו פשוט
ענתה "כך הן נקראו תמיד." ולא הוסיפה.
הם המשיכו אל מעבה היער ודרך שביל חיות שהוא גילה לא מזמן
והוביל לקרחת יער קטנה, לא יותר מ עשרים צעדים קוטרה  ובה
למרבה הפלא מעיין ובריכת מים קטנה ובה מי בדולח צלולים וקרים
כמו מי חורף.. הם פרסו סמיכה קטנה ויחד אכלו את ארוחת צהריים.
הם דיברו וצחקו ריכלו על ההוא וההיא וערכו תוכנות לעתיד. לקח
למיכאל זמן די רב לצבור תעוזה למה שהוא תכנן, ידו שוב ושוב
הושטה אל כיסו ובחזרה, אך לבסוף הוא כרע על ברכיך וידו הושיטה
את התיבה הקטנה אל דארה, דארה הסמיקה פתחה את התיבה ובה טבעת
זהב פשוטה נטולת עיטורים. עייניה נפערו זו לא הייתה הטבעת
הראשונה שנתן לה אך זאת הייתה שונה,גבר אשר ביקש לשאת לו אישה
היה צריך לפי הנוהג להביא לה טבעת כזו:טבעת זהב חלקה הזהב כדי
להוכיח את רצונו,חוסר העיטורים מסמל את הדף החדש שיפתח בחיי
שניהם כאשר יבנו בית או יוולד להם ילד,יוסיף הזוג עיטור לטבעת
כדי לסמל את מה שיצרו יחדיו."דארה, האם - "  הוא בלע אינו
מסוגל להשלים את את המשפט.ואז בהחלטיות הוא אמר: מנסה לסיים עם
המעשה "האם תנשאי לי?",והתנשף כאילו רץ חמישים סיבובים עם
שריון מלא סביב בית המשמר. היא רק נשקה לו. באותו אחר צהריים
הם עשו יותר ממה שעשו עד אותו יום.אט אט חלפו השעות ,השמש החלה
להאדים ובגיע הזמן לשוב אל בתיהם. הם לבשו את בגדיהם ומיהרו אל
העיר.רצו הם את ברכת מועצת העיר ברגע זה ממש. כאשר הגיעו לגבול
היער לפתע הגיע לאוזניהם צליל פעמוני העיר. אשר לא יחלו לצלצל
מסיבה אחרת מלבד קרב. כאשר הגיעו לראש הגבעה לא נותר דבר
לעשות, כל בתי החווה באופק וחומות העיר על כל בתיה עלו בלהבות
עשן כיסה את כל העמק והד קל של צווחות הנרצחים התהודד באוויר.
חבורה של פרשים בשריונות שלשלאות מלאים חמושים בכידונות ארוכים
על ראשיהם קסדות מעוצבות כגולגולת דרקון ו גלימותיהן שחורות
כלילה, רכבה בדרך אל כיוון היער. דארה שלפה את חרבה, "ממזרים
עלובים אני אחסל את כולם" היא זעקה. מתכוננן לחסל את כל שלושים
הרוכבים לבדה אך שלושים אנשים על סוסים היו יותר מדי אף בשביל
אלופת תחרוייות האביב. מיכאל, החושבת הסופר העדין משך את
אהובתו- הלוחמת העזה. ויחדיו הם התגלגלו במורד הגבעה המוריקה
חזרה אל תוך היער. מיכאל לקח פיקוד מוביל אותם דרך שבילים צרים
חזרה אל נתיב החיות ושם הם חונים למשך הלילה, עד חלוף הסערה.
בבוקר הם חזרו אל הגבעה ומן העמק הפורה לא נותר עשן עלה מן
הריסות העיר ואף אדם לא נראה באופק, כה ריק היה העמק שמיכאל
החליט שלא יהיה זה סיכון ללכת בשדרת קקל עד לעיר עצמה. אולי,
אולי מישהו ניצל. כאשר הגיעו אל חומות האבן של העיר, לא חומות
מלחמה- חומות קטנות ארבע מטרים גובהן שנועדו בעיקר למנוע מחיות
בר לפלוש לעיר וגם בכדי לספק הרגשת בטחון לתושבים. על הכביש
הראשי עמדו בתור ארוך עשרות גלגלי שמיים. עליהם גופות כפותות
מעוותות ומתוחות על הגלגלים כאשר אל תוך פיהן תחובה ידן הימנית
כדי להשתיק את הצרחות ועורבים מנקרים את עורן. הם נישכבו על
השביל בוכים. אף אחד לא שרד. לא הייתה אף תקווה. "ניקבור את
המתים- ואז נתנקם" אמרה דארה מלאת רוח קרב. "לא לא ניקבור."
אמר מיכאל. דארה בהתה בו בתדהמה כולם ידעו את סופם של אלו שלא
קברו את מתיהם. "נפוצץ." "נפוצץ?" שאלה. "המעבדה של האריסון -
יש בה מספיק אש פרא בשביל זה." "אתה צודק השיבה" הערב הגיע
בטרם הם סיימו לפזר את חביות אש הפרא ולקשור  חוטים דליקים. עם
שקיעת השמש הם יצאו מהעיר אמרו תפילה אחרונה למען המתים והציתו
את החוט. הלהבה התקדמה באטיות אל העיר והזוג מעט ההספקה שלא
נשדדה על כתפיהם ברחו כלעוד נפשם בם.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
כל זה שלך?




בחורה עם חזה
עסיסי שכבר שמעה
את הכל


תרומה לבמה




בבמה מאז 2/6/07 8:41
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
פאדאן נחום פיין

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה