|
מנסה לזהות את האיש במסכה
ששוכב
תחת גלגלי המכונית
אולי
אדליק פנס שלא יסנוור עיני
בכמיהה
למחר
וליום נוסף.
אפשר שאבדוק תחילה את רגליו
וידיו
רק לבסוף אגיע לפנים
אולי
בעוד זמן
אצליח להסיר את מסכתו
בתקווה
שלא יהיה זה
אני. |
|
|
תמיד רציתי
להאמין באלוהים,
רק כדי שאוכל
לנהל ויכוח חד
צדדי איתו.
ולכתוב עליו
שירים, ולהגיד
שהוא לקח לעולם
את כל הרחמים,
ולהכריז בפני
כולם שאני
מסוכסך עם
אלוקים.
אודיסאוס (סלוגן
פואטי משהו). |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.