|
בא והולך,
בא והולך
תעצור.
תסביר לי-
יש כאן מקום לאהוב?
מתחיל בשיחה,
קצת צפוף כאן איתך
בא והולך
אל תחזור.
בא וגומר
שוב זז ושואל-
נוח לך כך?
לוחץ לי בפנים...
ואולי עוד אכבוש אותך.
בא והולך,
מתחיל לחייך
ובדרך ממך,
בוכה. |
|
|
הלכתי לגרפולוג
הוא ביקש כתב
יד, שלחתי אותו
לדף האחורי
שיקרא מה
שכתבתי, הוא
התבאס עליי, כבר
חשבתי שאני
פסיכו...משהו,
אבל הוא הרגיע
אותי ואמר שאני
סתם לא מצחיקה.
הדס עמיר,
מתנחמת בדרך
לעוד סלוגן
מאושר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.