|
אז ככה...
את הג'אם הזה הקלטנו אצל עזרא (חדר חזרות בקדימה למי
שמכיר...)
בכל אופן האיכות לא בשמיים הקלטנו את כל החזרה לא בערוצים אלא
בקונדנסרים שמקליטים את כל החדר...
כל הג'אם הוא אילתור אחד גדול בלי תכנונים ובלי חזרות על הקטע
וזה מה שיפה!!!!
מנגנים:
גיטרה:הראל ניומן
תופים: אורי אהרון
בס: רון יורמן |
|
|
איך, לעזאזל,
אני אמורה לבצע
היפוך מושלם כל
50 מ', איך?!!
פרה
200 גב |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.