|
לפעמים
החיים נגררים מפני לאותם
כצל תחת השמש
עטופים זעקות של אתמול שנדם
כמו כורעים ללדת
עוד מחר שכבר היום מוכתם
ביוהרה יוקדת
ולפעמים
החיים הם אורות גוהרים
כצל תחת השמש
נמתחים אל עצמם ואל אחרים
כששאננות נרדמת
ובמקומה הזוהר מציף בהרים
והעצבות מרוממת
ולרוב
החיים משתנים בעיקר
כצל תחת השמש
עת ארוך ועת קצר
עת עמידה ועת שבת
עת שרב ועת מטר
עת עלייה ועת רדת
-- אפריל 2004 -- |
|
|
טוענים כאן שאני
מצנזר גסויות.
אני? מצזנר
גסויות? שילכו
כולם להזדיין
בתחת וירדו אחד
לשני מצידי.
גסויות אני לא
מצנזר. חתימות
אני מצנזר. סתם
בלי סיבה. כי
ככה בא לי.
למה מי יעשה לי
משהו?
זה שמאשר את הס |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.