|
אויר מאובק עם קצת
חמצן קפוא
חושך די עמום ומבולגן
דממת אלחוט בהר לבן
חיפשתי אותך בשלג
אבל הלכתי לאיבוד
חיפשתי אותי-חיפשתי
רק אי של יציבות
אבל
כל מה שהיה שם
זה רק...
אור בא משום מקום
בדרך לא ברורה
חיפשתי אותך היום
ולא היית...
גם זה מולחן, בערך לפי: EM/AM/BM/D |
|
|
רואה מה שקורה,
לארי?!
זה מה שקורה
כשדופקים זר
בתחת, לארי!
זה מה שקורה!
כשדופקים!
זר!
בתחת!
נציג חברת "תודו
שזה נשמע יותר
טוב באנגלית" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.