|
היא לילה ויום מחכה לחייל
שהבטיח לחזור, אם יהיה לו מזל
ולנגד עיניה נובל הפרח שלך
ורק על לוח לבה נחרט זיכרונך
ואתה לא חוזר, והיא מחכה
והרוח שוברת את ענפי התקווה
ועל דלת לבה דופק הגשם הקר
משאיר אותה לבדה מול יום המחר
ואתה לא תראה כמה היא אבודה
בעולם השחור, בלי טיפת אהבה
ואתה לא תדע איך בוכים עננים
על שחיים נגדעו בשלהי נעורים
היא אותך רק תשאל בשנתה הטרופה
איך חיים עם אבדן של כזאת אהבה?
רק מתוך העפר תעלה לחישה:
"אל מלא רחמים..." |
|
|
הידעת - כשאת
עושה את זה עם
החבר שלך, את
עושה את זה עם
החברה של החבר
שלך, ועם החבר
של החברה של
החבר שלך, ועם
החברה של החבר
של החברה של
החבר שלך...
אז אם את כל כך
משוחררת, מה
איכפת לך שנצרף
את שתי הכוסיות
האלה ללילה
אחד???
החבר החדש של
שלי, מזועזע
מהדו-פרצופיות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.