|
Bless me God
For I am a sin
Conceived in pain
In me they stuck a pin
Make me twirl
Make me spin
I am the child
Made in sin
They lit a candle for me
And left me by a tree
Tee dam dam tee dam dee
Grew up knowing
What's wrong with me
Yes I wish I had the warmth
That only a mother could give
I wish I had a good father
That would have kept me naive
Now my age is ten
But I feel so old
I feel fairies with dust of gold
They warm me
Although around me everything is cold
Now I realize I'm starting to float
Away from the body and this world
I am now blessed by God |
|
|
איך אני יודע
שאישרו את
הסלוגן שלי?!
מה, יום אחד
בהיר מטלפנים
מהטלויזיה
לראיין אותי על
צאת הסלוגן
החדש, ואז
מטלפנים מהאוסקר
כדי לומר לי
שאני מועמד, ואז
אני מוציא סלוגן
פלטינה וסלוגן
זהב ופורש
לאחוזה ענקית עם
בריכה ולימוזינה
משלי?
או שפשוט אני
צריך לחפש את
הסלוגן? (לומר
את האמת, לדעתי
זו האפשרות
הראשונה...)
- אנרכיסט
באנרכיה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.