|
כולם חושבים בחושך
כי זה הזמן לחשוב.
כולם חושבים בחושך
וזה הכי טוב.
הוא חושב לאן
והיא מתי.
ויש אולי
ויש עוד זמן.
מדברים בחושך,
דברים באוויר.
מדברים בחושך
ונצמדים לקיר.
מדברים על הכל
על שלשום ואתמול.
קובעים את מחר
כי עכשיו מאוחר.
נוסעים בחושך
ומפליגים רחוק.
מעופפים וצפים
על כנפי דמיון.
ויש שחולמים,
אך הולכים ברחוב.
ויש שערים
ומשוטטים בחלום.
הולכים בחושך,
מגששים באפלה.
מפליגים למרחקים,
לעיתים רק במחשבה.
מחפשים את המתג
בכדי להאיר.
לעיתים כושלים
בדרך לקיר. |
|
|
יצא לי ולאחותי,
שירה, לפגוש את
אלוהים
בסיטואציה
אינטימית. זה לא
היה בכנסיה,
במסגד או בבית
כנסת. דווקא
אצלו בבית. מאז
התחלתי להאמין
מיכלי המירה את
דתה, ומאז היא
נהנית יותר |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.