|
נחמד כמו ש
מתחבאה בכובע של הסווטצ'רט או בפוך של
לי. ורוצה לבכות נורא ולהפוך לעשן אבל באמת צריך
להתמודד. רוצה שתאהבו אותי שוב אבל מזמן שכחתן
איך. שלווה שבעצם עוטפת כמו סם, מערפלת
תחושות. הדקירות שאיתן שכחת אותי הולכות ונהיות
רגילות מדי.
|
|
|
החיים כמו במה
חדשה:
פעם היה כתוב
"סלוגנך נשלח
לעיון" , ועכשיו
כתוב לעיון
שפצור ומחזור.
פעם היה אני
אוהבת אותך,
עכשיו זה אתה
ידיד נפלא.
ככה זה.
איש בלי עדה
בבעסה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.