|
נמאס לי שכולם גורמים לי לבכות
נמאס לי להיות רגישה
נמאס לי מכל האנשים הפלצנים
למה צריכה להיות תשובה
נמאס מכל הדברים הקטנים
נמאס מנהגי מוניות
נמאס לי כל כך שמנסים לשכנע
למרות שהם יודעים שאני צודקת
נמאס לי להרגיש טיפשה
נמאס לי שמתנשאים
נמאס לי כל כך שגורמים לי להרגיש לא נחוצה
בשביל מה אני כאן באמת?
נמאס לי לא למצות
נמאס לי לחכות
נמאס לעשות דרכים ארוכות
בשביל דבר אחד קטן
נמאס לי שכולם מסתכלים
שימשיכו בשלהם בבקשה
נמאס לי מהאנשים הישנים
הם מכירים אותי כל כך טוב שהם כבר מרשים לעצמם
נמאס לי לא לעשות מה שאני אוהבת
למה זה חייב להיות הכול או כלום?
למה אני תמיד חייבת להתחייב ולראות
איך כולם מוותרים
נמאס לי לא לקבל
נמאס כבר לתת
אולי זו הסיבה שכולם גורמים לי לבכות ---- |
|
|
"מי זה
הפינגווין הזה?
לא אכפת לי מי
זה, אני דורש
שתסגירו אותו
ועכשיו!
אתם יכולים
להיות בטוחים
שתוך 24 שעות
הוא בכלא.
לא אכפת לי עם
מי הוא מקושר
וכמה טוב הוא
מכיר את בועז.
תוך 36 שעות הוא
מאחורי סורגים.
48 שעות לכל
היותר!
זה השבוע החופשי
האחרון שלו! מי
אמר? פקד
יוסריאן. וזה
י-ו-ס-ר-י-א-ן.
ולא ירסיאן,
תאייתו את זה
נכון הפעם!
כתבי במה
אימבצילים."
ראיון עם פקד
ירסיאן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.