|
ישבתי, חיכיתי - עם מבט מבועת
עוד לא עניתי - אך את כבר ידעת
לעסתי ת'קרח - בהיתי באש
בתוכי מתרתח - אבל זה מה שיש
האלמנה השחורה - שמעולם לא היית
בעיניים רואה - שכבר נשרט התקליט
אולי את לא ברבי - אני בטוח לא קן
להגיד "לא" פגע בי - אך לפחות אני כן
נשאר כלום מהכל - מלבד צל מאיים
של משחק מונופול - שצריך לסיים. |
|
|
כבר שנה שאנחנו
לא מדברים, מאז
שתפסתי אותה על
חם עם סוכן
משחות השיניים.
מילא זיון מהצד,
אבל למה משחות
שיניים?
מה לעשות, ככה
האגו שלי, טוב?! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.