|
אני לא מתווכח עם אנשים שמבינים
הם אמרו לי לא להתווכח איתם
אז אני לא מתווכח
אפילו לא עם אלו שמבינים קצת
אני לא מתווכח
פעם ניסיתי להתווכח
אבל טעיתי
אסור להתווכח עם אנשים שמבינים
גם אם הם טועים
זה קצת מוזר שאסור אבל אסור גם עם מתים
זה גם קצת חסר טעם
כי הם הרי מבינים
אז עדיף למות ואם אפשר בשקט
לא להפריע לאלו שמבינים |
|
|
אולי אני אמות
מחר, אבל לפחות
אני אדע שנשאר
זכרון קטן ממני,
שרק אתה קורא
עכשיו, והסיכוי
שמישהו אחר יקרא
את זה הוא קלוש,
אז שמע, ושמע
טוב.
היטלר היה
יהודי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.