|
גחליליות קצת דועכות
לאור מטר המטאורים
ואני קצת מנסה
לא מצליחה לגנוב כפית
של זוהר
משפתיים קצת סדוקות
נפלטת לחישה
אני כבר לא ישנה טוב בלילות
מתהפכת במיטה
מתכסה ומורידה את השמיכה
קצת קריר
משב של חום
כבר לא חולמת ומדברת
בשנתי
אף פעם לא אהבתי להיות כזו
חסרת שליטה על מתיחות סדין
לבן על מזרון חורק
ועל בקרים הפוכים נטולי
קפאין
זה לא זה
זה אף פעם לא
בדיוק
בדידות
אולי קצת הזדקקות. |
|
|
תגיד אדון מאשר
סלוגנים:
מה אתה עושה עם
הפקסים אחרי
שאתה מאשר
אותם?
חשבת על
מיחזור,
אין אפשר למחזר
נייר פקס, לא
חבל?
לא עדיף פשוט
להשתמש בנייר
טואלט, ככה גם
תוכל למחזר
נייר, סלוגנים
ומטאפורות, שלא
לדבר על להפיג
שיעמום
בשירותים?,
ותמיד תוכל
להגיד, "חרגול,
ניגבתי איתך את
התחת אתמול".
חבר שלום, כותב
סלוגנים (שהוא
לא חרגול) עם
שאלות ותיסכולים
לא פתירים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.