|
עוד יומיים אני טסה מכאן
אחזור עוד שלושה שבועות
כשאחזור אלבש את עצמי הפוך
אולי
אדבר בעזרת העיניים בלבד
כשאחזור אשא את ילדותי על כפיי
אולי
אצייר שקט צבעוני בפחם שחור
כשאחזור אביא איתי קיפודים טרופיים
אולי
אדקר את הכאב בסינית
כשאחזור ליבי יהיה שלם
אולי
לא אאחוז בך יותר
אולי
3.8.05 |
|
|
אני
כותבת
סלוגן
ממש ברגע זה
ממש ברגע זה
ממש ברגע זה
ממש ברגע זה
ממש ברגע זה
ממש ברגע זה
טוב דיי!
זו שמשנה ציטטות
ושירים מעצבנים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.