|
אם היה אפשר
הייתי שוכחת
אם הייתי יכולה
הייתי בורחת
אם זה היה עוזר
אז הייתי צורחת
רוצה שתצא
תצא לי מראש
מהלב
הלוואי שזה היה כל כך פשוט
להפסיק את הכאב
להפסיק את הזיכרונות
את הרגש
להפסיק הכל
בשנייה
להוציא אותך מחיי
להפסיק את מחשבותיי
לעקור אותך מלבי
ודי. |
|
|
ההוא שמאשר את
הסלוגנים, הוא
גם כותב סלוגנים
של עצמו? ומי
מאשר לו אותם?
קורא שתוהה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.