|
סיגריה ועוד סיגריה
והוא לא נרגע
עוד שיר של רוק כבד
מתנגן לו במחשב
והוא עדיין בשלו
מוציא את העשן באיטיות
ולוקח שכטה
עד שכל הריאות מתמלאות
המילים נשמעות לו מעוותות
ומה שהוא מצליח לשמוע
זה רק את הבאסים
והתופים
והיא שם
בשבילה זה רק משחק
בשבילו...?
בשבילו זה משהו לא מובן
הוא עוצם עיניים
והכל נשאר אותו דבר
אז הוא מגביר את הווליום
לוקח עוד שכטה לריאות
משאיר את העשן בפנים
והיא עדיין שם
הוא כבר בלי טעם
ממשיך לעצום ת'עיניים
אבל היא עדיין שם... |
|
|
המערכת, בתכלס,
הם חבר'ה
שנונים, אבל
כשזה מגיע
לקווים
אישיים...
-שפרירית,
גם אני רוצה.
("האמת
בסלוגנים")
תגובת מערכת:
פסים. פסים
אישיים. וכן,
אלפי הסלוגנים
שאת שולחת לא
מתקבלים, כי הם
לא. לא שנונים,
ולא אישיים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.