מעבר בין שחקן לשחקן מסומן ב - .
הוראות הבימוי מופיעות [בסוגריים].
-כפות הרגליים שלי.
כפות הרגליים שלי ממאנות.
ממאנות לנשום.
-נשימה, שאיפה, נשימה, נשיפה.
-כפות הרגליים שלי ממאנות לנשום.
כפות הרגליים, ממאנות... לנדום.
-נשימה, נשיפה, שאיפה, לחם.
-למה הלחם לא פרוס דק?
-חתיכות גופך החרוך מונחות על פרוסות של לחם אחיד.
כסי אותן בפיסות ירק, שייחם להן.
-תנו לי לתפור גמדים בלהט.
תנו לי דממה.
[מחבקת את הרגליים של שחקנית 2, 2 הולכת ו1 נגררת אחריה]
אני זקוקה לחום, חתיכות גופי החרוך
רועדות.
[מטפסת למעלה בחיבוק. 2 ממשיכה בהליכה, כאשר 1 עליה]
תני לי לטפס על ערימת הקמח שלך, לעלות למרום פסגת הצפורניים
השלופות.
תני לי חום, חתיכות גופי קופאות,
על פרוסת הלחם.
[2 עוצרת, 1 תלויה עליה בחיבוק]
[1 מחליקה למטה בעודה מדברת]
תני לי חום,
תני לי מקום,
תני לי...
[נשיקה קטנה, רגע דממה של בלבול]
שקט...
-[2 בטון גבוה, דיבור מהיר] כפות ידייך מספרות לי סיפור.
כפות ידייך זקנות.
כפות ידייך אף הן חרוכות.
-אולי הן יתנו לי קצת לחם...
הדגים שלי
מדמימים בתוך המים.
מקפצים על שולחן הניתוחים בתחינה דוממת
לנשימה.
-נשימה, שאיפה, נשימה, נשיפה, קמח.
-אין כניסה למכוניות חונות.
אולי אין כניסה כלל.
נשימה, נשימה, נשימה.
לנו לי לתפור גמדים בלהט.
נשימה, נשימה, נשימה, נשימה, נשימה, נשימה... [ממשיכה בשקט]
-פיסות גופך החרוך עטופות
בשכבות של לחם. |