|
אני נפגעתי
ונפגעתי הרבה
מאותו בן-אדם
לפחות מאה פעם
הוא רצה אותי שהיה לו נוח
ושאני רציתי אז לא היה לו כוח
הוא סתם שיחק בי
כי הוא ידע שהוא הכל בשבילי
עכשיו צריך לחפש מחדש
בן אדם שיהיה לצידך כשאתה חלש
אולי הוא בכלל יהיה יותר טוב מההוא
אולי גם הוא יהיה שבור
וככה נשלים אחד את השני
ואני ארגיש טוב כי אני אדע שהוא איתי. |
|
|
ויקרא אלוהים אל
האדם, ויאמר לו
אייכה.
ויאמר אדם אני
בבמה חדשה, שמע-
יש כאן אחד
שטוען שהוא
הקופירייטר שלך |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.