|
פתאום זה בא בלי סיבה
המחשבות על הבדידות
וזה חודר לתודעה
אולי הכל היה טעות
זה מתקיף בלי הודעה
ואז עולה ההתלבטות
אם אין לך שום מטרה
אולי זה זמן לאי שפיות
תספר לי
תדבר אלי
אולי עוד יש סיכוי
אולי לא מאוחר מדי
זה ממשיך כך להציק
הוא מתנהל קצת בכבדות
ולא קורה כאן שום דבר
הזמן עובר באיטיות
המחשבות עוד ממשיכות
אבל פתחת אדישות
אם אין לך שום מטרה
אולי זה זמן להתאבדות
תספר לי
תדבר אלי
אולי עוד יש סיכוי
אולי לא מאוחר מדי |
|
|
הדעות לגבי
מקורו והרעיון
שעומד מאחורי
האיש האדום בצד
חלוקים.
אולי.. אולי הוא
סתם היה רעב
ורוצה לאכול
משהו נחשב כמו
הכיתוב של במה
חדשה?
למרות שזה קצת
מפורר...
-אילנית ירוקה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.