|
לאחר שהלכת
כבר יכולתי לבכות
הרי קודם לכן
עוד אסור להרשות
והנחתי ראשי
על הכר הגדול
ובכיתי עצמי
ואותך והכל
וביכיתי חיי
וביכיתי הבכי
והלכתי איתך
מבכי אל דחי
התכבלתי גועה בשמיכה הבלה
וביכיתי אותנו - ואת ההשפלה |
|
|
שלום, אני נמצא
כאן מטעם הוועדה
ביקורת הבודקת
את רמת הצנזורה.
להלן בדיקה מס'
1:
לא אבא, רק הפעם
לפחות עם
ואזלין!!
פינקי
זה שמאשר את
הסלוגנים חוזר
ומדגיש שאין
צנזורה
בסלוגנים, רק
סינון של
סלוגנים ממש אבל
ממש גרועים.
כמו שסלוגן זה
היה יכול להיות
אם זה שמאשר את
הסלוגנים לא היה
מגיב אליו והופך
אותו לשנון
במקצת. אולי
אפילו מתחכם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.