בשל תפוח
בשל תפוח
אמרה לו לאדם, חוה
זו לא האהבה החשובה
רק הידיעה.
עץ הדעת
כי האדם הוא
עץ שדה והאישה
היא עץ לדעת
ויש יאמרו, עצה
בלי דעת.
חרב פיפיות
ששני צדיה מלוטשים
גם אישה דוקרת
בשני פנים,
ידידותית ומסוכנת
למשתמשים.
תקרת זכוכית
האגדה כך
מספרת על שלגיה
תפוח, נגיסה וזכוכית
שהיתה גם לתקרה,
רק שבמציאות אין נסיך
שיוציא אותה מהתרדמת
והזכוכית שקופה, שקופה.
סדום ו -
שהתפוחים הם תפוחים
של רעל ואם תרצו
גם אין זו אגדה.
דבש
שגם אחת בעמורה
נטבלה בדבש
וסוף דבר היה
שבמלח נעקצה
ובכל זאת, מתוק יהיה זכרה
תופח אלמג'נין
אהבהבי הדודאים
כתפוח שבו
נוגסים רק משוגעים
בצרפתית
האהבה פריכה כמו
טוגן שבא מאדמה
וחוזר אל אדמה
ולא נודע כי בא
אל קרבה ואם נודע
אז לשמצה.
במקורית
קח פרי,
ותהיה לי בריא
כי לנגוס ולהיות
חכם זה כלל
לא ודאי
סוף דבר
שבחלוקה שיוויונית
של משאבים שאמנם
אינה מנת חלקן של הנשים,
תצא חוה טיפשה גמורה
אם לא תושיט תפוח
לאדם גם אם אחר כך
תשלם במלוא הקילוגרם.
ואחרון
מנסיון בגוף שלישי
שאני הרי איני כזאת
ולאוזני נגלה מאחרות
שאפשר גם אם התפוח
כבר ממלא את הפה
להודות ברוך בורא,
שאני עושה כרצוני
ושלא עשה את רצונו שלי.
קרדיטים:
אהבתי בשל תפוח, נכתב במחווה לשבר כלי, שהציע בתגובה די אחרונה
שלפחות אנסה לנגוס בתפוח וכן בהשראת הכוסאמק ארספואטיקה של
עורבא, שהביא לי את החשק לנסות
הערה:
תופח אלמג'נין - תפוחי המשוגעים שכך מכונים הדודאים בערבית על
שום היותם רעילים
והערה נוספת,
רציתי קצר ומינימליסטי, יצא ארוך, אבל מנקודת מבט אחרת עדיף
לרצות קצר ולקבל ארוך מלרצות ארוך ולקבל קצר |