|
"חסה!"
"מה חסה" אמר האורבני לחברו
"חסה, זה הפיתרון"
"איך חסה?!?, חסה לא תציל את רבבות האורבנים הרעבים"
"גם לא פת לחם אחת" השיב לו
"לכן תסתפק בנתיים בחסה" |
|
|
המערכת באמת
מגיבה לסלוגנים,
או שאני אמור
לכתוב את התגובה
בעצמי?
תגובת המערכת:
שמע, לפעמים רוב
הסיכויים
שהמערכת לא
תגיב, לכן שולחי
הסלוגנים
מוסיפים אותה
לבד. (כמו במקרה
שלך) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.