[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








"ניפרד כידידים" את אומרת
ולא מבינה למה את מתכוונת.
ניפרד כידידים, כאילו כלום לא קרה,
ואת כמעט שהצלחת, לשבור לי את החומה.
אני יודע מה אני רוצה עכשיו,
אבל אני לא יכול,
יש לי על הלב, את הצרות של אתמול,
אני לא מסוגל להוסיף ולשאת,
אני פשוט רוצה לצאת, רוצה לתת.
אני רוצה להפסיק, לעצור קצת לרגע,
רוצה שיפסיקו לראות בי נזק או פגע
אני רוצה לצעוק: "תפסיקו!" תעזבו אותי במנוחה,
אבל אם אפתח את הפה,
אמצא את עצמי במבוכה.
אני חייב להמשיך, ורק לחלום על הסוף,
לצערי, אני לא יכול לשכב על החוף,
אני חייב להתקדם, להשיג מה שלאחרים אין,
ומי יודע, אולי בסוף גם אני אתחתן.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
והנה עוד פריט
טריוויה מעניין:
בשיר הפתיחה של
רחוב סומסום
הישראלי מסבירים
איך להגיע לרחוב
סומסום (מן
העמק, אל המים,
הרחוב עולה).
בשיר הפתיחה
האמריקאי של
רחוב סומסום
שואלים איך
להגיע לרחוב
סומסום! (Can
you tell me how
to get to
Sesami
street?). יש
לנו את רחוב
סומסום 23 עונות
פחות מהאמריקאים
וכבר הבנו איך
מגיעים. מי אמר
שישראלים לא
חכמים יותר?

מכורה כפייתית
לרחוב סומסום
היגרה


תרומה לבמה




בבמה מאז 4/6/05 23:11
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
קריפטון היבוסי

© 1998-2026 זכויות שמורות לבמה חדשה