|
לא מבין על מה המהומה
סך הכל רציתי טיפה נחמה
לאהוב אותך בלי רגשות אשמה
אבל את כל הזמן מחפשת את הנקמה
סך הכל אמרתי שאני אוהב
ברחת כאילו כלום לא היה ולא משנה
אולי תשובי כבר אל גני?
נמאס לי שוב ושוב לדבר כאן אל עצמי |
|
|
אני חושב שזה
היה 2 פיי אבל
יכול להיות שיש
לי סטייה של
שלושה אחוז אז
תבדוק את זה.
-מהמתרחש מתחת
לאפנו במחלקה
לפיזיקה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.