אלכס פותח את דלת המקלחון - שקופה עם שאריות אבנית עקשניות,
חורקת. מקלחות בהפסקת חשמל הן ללא ספק הדבר הכי טוב שיש, as
far as showers go, ומקלחת בהפסקת חשמל אפקטיבית פי מאה
כשהבחור המתקלח מבואס. מזל שהייתה היום שמש, הוא חושב כשהוא
מסובב את ברז המים החמים. עכשיו זה לא זמן למקלחת קרה. המים
יוצאים מראש המקלחת, רותחים. הוא פונה לסובב את ברז המים השני.
בכלל, כיוון המים במקלחת הוא דבר מדעי נטו, שאין להקל בו. הכל
עניין של איזון בין חם וקר. כי הכל תמיד קשור לאיזון, ואפשר
להמשיל את עניין ברזי המקלחת לכל דבר בחיים - אולי ככה המדינה
תהיה קצת פחות משוגעת. המים זורמים כשהוא עוצם עיניים, מותן
להם לכסות אותו. להטביע - מעניין אם אפשר למות ככה? הוא קרא
פעם שתרנגולי הודו לפעמים פותחים את הפה כשיורד גשם, נחנקים
מהמים ומתים. הוא ניסה את זה לכמה רגעים, אבל מים חמים בלי
אבקת קפה נמס בתוכם הם לא בדיוק כוס התה שלו. חה. סבון. סבון
זה טוב עכשיו, אז הוא שולח יד לבקבוק. מי מעצב את הבקבוקים
האלה? קימורים עיקולים, הכל כדי להכניס לך לראש דימוי של אשה -
סקס מוכר. אבל אלכס לא רוצה לחשוב עכשיו על שום אשה, אלא דווקא
על מישהו עם יותר טסטוסטרון ופחות אברי רבייה נשיים. בדרך כלל
זה כוכב טלוויזיה מזדמן, נטול חולצה. אבל היום... היום זה
אחרת, היום זה -----. כי רק ככה אפשר להלחם בבני זונות האלה
ששוברים לך את הלב - תביא ביד במקלחת כשאתה חושב עליהם, זה
יראה להם כבר. וזה מה שאלכס עושה ממש עכשיו, עם יד מכוסה
בסבון. אבל רק סבון זה לא מספיק בשביל אורגזמה נקמנית, ובגלל
זה אלכס מריץ בראש סרט קצר בשלוש מערכות אותו הוא שוקל להפיק,
לביים ולמכור למרבה במחיר.
מערכה ראשונה: שיחת טלפון ביניהם. קובעים להפגש (בסרט הוא לא
מגמגם ולא מכין לעצמו דף עם נקודות שכדאי להעלות במהלך השיחה).
מערכה קצרה, מקדמת עלילה ומבססת את כוונת הדמויות, מניעיהן,
ומרמזת על העתיד לבוא.
מערכה שניה: צלצול בדלת (כי בסרט הוא גר לבד בדירה שכורה
מעוצבת להפליא במיטב הג'אנק שהרחוב מציע). פותח, מציע לשתות.
----- תולה בו מבט, אלכס שואל מה קרה ומגלה שאותו בחור צעיר,
נאה וחטוב להפליא שמולו אוהב אותו כבר כל כך הרבה זמן והיה
חייב, עכשיו עכשיו עכשיו, לגלות לאלכס. תזכורת: להכניס המון
דיאלוג מתחכם-אך-עמוק.
מערכה שלישית: כל המתח מוביל לכאן, לרגע ולמקום הזה. מיטה
גדולה ותאורה עמומה. אחד מהם מוביל את השני למיטה, והם נשכבים
ומתחילים להתנשק. לאט אבל עמוק, נגיעות שפתיים וגישושי לשון.
הצילום צריך להעביר את העוצמה של הרגשות שהובילו אותם לכאן.
ואז יד מחליקה לתוך החולצה של אלכס ומורידה אותה ממנו, והוא
מוצא את עצמו חשוף תחת גוף גברי אחר במצב דומה, שמתחכך בו
ומקפיץ את כל מה שצריך להקפיץ. והפטמות שלו מתקשות כשהלשון
הזרה נכנסת לאוברדרייב ועושה לגוף שלו דברים שאסור להראות
בטלוויזיה לפני 10 בלילה. והלשון ממשיכה ועכשיו היא עוטפת אותו
מכל הכיוונים בבת אחת, כי הוא כבר בלי תחתונים, והוא גונח
ומלטף את התלתלים הרכים שנעים למעלה ולמטה בקצב מהפנט כל כך
שמתאחד עם הסאונד המקצועי של ההפקה, והוא ממלמל משהו על אהבה
והלשון והפה מפסיקים כדי למלמל מילת אהבה בחזרה ואז חוזרים
לעבודתם. ואז לתסריטאי/במאי/מפיק/כוכב נמאס להיות פאסיבי, והוא
הופך את המצב, נמצא בתוכו. ולאלכס טוב ככה, להיות בתוכו
ולדמיין שאין עולם אחר, לזרוק לאוויר החדר החם הצהרות על נצח
וביחד ואהבה, הצהרות שהם יוכלו אחר כך לאסוף ולשמור ולחשוב
עליהן במשך השנים כשהם יהיו זוג לכל דבר.
הסרט נגמר כשהם באמצע. סוף פתוח קוראים לזה, או יותר נכון
"אופציה לסרט המשך". אבל אצל אלכס של עכשיו, זה שנמצא במקלחת
עם זין מכוסה סבון ויד שנעה עליו במהירות, הסרט ממשיך עד שאלכס
של הסרט מנשק את אהובו והם נשבעים שבועות נצח בעננה של שכרון
חושים אחרי סקס מעולה. אלכס שבמקלחת גומר גם הוא, מכסה את דלת
המקלחון בשפיך שנראה בדיוק כמו הסבון, מינוס האפקט המנקה. הוא
מתקפל בפינה על הרצפה, והדמעות שלו מתאחדות עם זרם המים. |