|
לפנות בוקר ילדה הולכת
כאילו בורחת מהחושך
היא הפסיקה להלחם עם הבדידות
רק בה יש שקט
היא התרגלה לאבד
וכבר לא עוצרת בעדה
פזמון:
האנשים צועקים לה מעבר לענן
לאן את הולכת?
איך הגעת לכאן?
הולכת בחושך מעל פנס דולק
מאיר שאר פנים, כי עיניה כהו כמת
"קרבה" אינה מילה מוכרת
רק זכורים עוד אירועים של ילדה קטנה בלי מסגרת
ו"חברים" שרק פוגעים
זה פחות אולי יותר
מבודדת את עצמה
מכל רגש אפשרי
לא נותנת את לבה
פזמון:
האנשים צועקים לה מעבר לענן
לאן את הולכת?
איך הגעת לכאן?
הולכת בחושך מעל פנס דולק
מאיר שאר פנים, כי עיניה כהו כמת
רק שיר אחד ידעתי לשיר עד סופו
ילדה לאן את הולכת?
הבאמת היית פה? |
|
|
בניגוד למה
ששמעתם, דווקא
אלוהים מסתתר
בפרטים הקטנים.
ותאמינו הוא
צריך להיות כל
יכול בשביל
לעשות את זה.
ניסיתם פעם
להסתתר בפרטים
הקטנים?
אין מקום.
הקופירייטר של
אלוהים מגיב על
סלוגן |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.