|
אני עומדת מולך ואין בי מילים,
האוויר סביבי עצוב
ולי אין ברירה, אני נושמת אותו כי חייבים.
אני נושמת אותו כי אחרת אשתייך לקבוצה שהם קוראים לה -
המתים.
אני לא בת אדם של קבוצה.
הקור מקפיא הכל, חוץ ממך.
המשכת הלאה בלי לתת לי לבחור באפשרות אחרת.
ואין כאן נפילה אחרי נפילה.
ואין כאן רע שהופך לרע יותר,
ליפול לא בא בשלבים.
זה נגמר רק כשנגמרים הכאבים
לי עוד כואב בינתיים... |
|
|
לאחרונה חוזרות
ונשנות הטענות
כאילו אנו, אנשי
הסלוגנים,
צוחקים על
האירועים
הנוראיים שאירעו
ליהודים במהלך
מלחמת העולם
השניה, הידועים
גם כ"השואה".
אנו מכחישים מכל
וכל את ההאשמות:
אף פעם לא היה
דבר כזה, שואה!
הסלוגניה,
מחלקת דברור
ויחצון |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.