|
כשהשמש כאן שוקעת
שם היא פורשת קרניה
על שמיים במזרח
ומתחילה עוד יום חדש
באור כתמתם צהבהב
כשכאן כולם ישנים
מנסים לחלום על
עולם טוב יותר
שם כולם צועדים
עושים דרכם לעבודה
לסידורים
כששוקעת שם השמש
וכשכאן ישנו קצת אור
תוהים אנחנו
האם חזרנו לאחור |
|
|
למה, מעל "אל דף
היוצר שלי" רשום
"שלום שמואל
איציקוביץ'"?
למה הבועז רימר
הזה מתיימר
לחשוב שאני לא
ימני?!? אולי
אני רוצה להשמיד
את כל העולם?
הלאה שלום!!!
הלאה!
שלום. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.