|
אני שואלת את אלוהים והוא עונה לי
לפעמים, בחלומות או ככה סתם
אני שואלת למה העולם כזה
ולמה ככה
ולפעמים אין לו תשובה..
אבל כשאני שואלת מה יש מעבר לחיים
הוא קצת שותק
ולא רוצה לומר דבר
ואני בתמימותי מחכה
ונשארת בלי תשובה
וכשצצה לי פתאום שאלה כמו
למה אנשים מתים
הוא חושב דקה או שתיים
ואז אומר שכאלה הם החיים
ופתאום אני מציפה אותו שאלות
והוא נכנע ומגלה סוד כמוס
כזה שלא אמר לאיש
אומר בלחש בלי היסוס,
כל יום הוא הזדמנות חדשה
ליום יש ערך עצום
את יכולה לנצל אותו לטובה
אבל את יכולה גם להרוס
ואז אני מוריד כמה ימים
וככה אנשים מתים |
|
|
אי אפשר לבנות
מקור מתח בלי
התנגדות פנימית,
זה כמו לרוץ 100
מטר באפס שניות
תגובת מערכת: אל
תאמר אי אפשר,
תאמר לא יכול.
גם לרוץ 100 מטר
באפס שניות היית
יכול אם היית
רוצה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.