|
ב28.3.05 הייתה הפקה מכללתית של ערב שירים ישראלים
שכולו הוקדש לאהוד מנור ז"ל. שבועיים לפני שהוא נפטר.
אהוד מנור ז"ל היה אורח באותו הערב, והגיע לשמוע את הסטודנטים
מבצעים את שיריו.
זה אחד השירים שביצעתי באותו ערב.
מלים : אהוד מנור ז"ל
לחן : מישה סגל
פסנתר : עדי רתם. (תודה גדולה לך)
השיר הזה מוקדש לאהוד מנור ז"ל.
ששבועיים לאחר שנתן לי מחמאה על הביצוע הסתבר לי שמבין השירים
שהוא כתב זה היה השיר האהוב עליו.
תודה לך על שירים כה יפים. |
|
|
מה לעזעזל הקטע
עם בזוקה ג"ו?
מי לעזאזל אישר
את הצ'קים
ליוצר? כל פעם
שאני לועס אחד
מהמסטיקים האלה,
אני חולם שאני
לועס עוד חתיכה
מהמוח של היוצר
המסריח הזה,
לאחר שרצחתי
אותו, וניסרתי
את הראש שלו
לחתיכות
מסודרות
אני, מתחיל
להשמע קצת
מפחיד, עוד פעם |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.