|
אני לא אהיה איתך.
למה?
כי גרמת לי יותר מדי סבל
כי יותר משנה וחצי את היית הדבר היחיד שרציתי
כי לפחות למאית שנייה רציתי לחוות את החוויה של להיות שלך
ועכשיו כשאני יכול
אני לא בטוח שאני רוצה
עכשיו אם אני אוכל...
אני לא בטוח שאני ארצה
אל תשאלי למה!
אני לא בטוח במחשבותי
דמעות- לא אני לא אבכה עלייך
סבלתי די |
|
|
7 מכות דווקא לא
הולך. מכה לכל
יום? אולי נלך
על 10, וניתן
בסוף כזאת מכה
על השושלת -
בנים בכורים,
משהו?
הקופירייטר של
אלוהים גורם לנו
לטבול אצבע עשר
פעמים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.