|
רוצה להרגיש
אבל הפחד מחזיק
רוצה לנשום עמוק
אבל פה מחניק
לחוד או לבד
כי משהו אבד
אולי ולעד
וזה כ"כ מעיק
איבדתי את עצמי
בתוך עולמי
שמנותק
וההרגשה שגופי
לא נמצא
משותק
אבל איך לחבר
את הכל ביחד
איך ליצור
בנאדם אחד
שאני מרגישה שאני כמה
בכל יום אחר
שאני קמה
אולי יעבור
ואולי אני אשכח
איך זה מרגיש
להיות אדם מפוכח
ואולי נסיך
עם סוס ועגלה
ואז הכל
מההתחלה. |
|
|
לפעמים אני מוצא
את עצמי נמשך
לידידי אמנון
ז'קונט.
אינני סבור שזה
עושה אותי פחות
ורוד כהוא זה.
אפרוח ורוד,
וזה לגיטימי
לחלוטין. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.