|
למי היה אכפת אם הוא שם אם לא שם
בכל מיקרה הייתי כל כך אבודה וקשורה בעת ובעונה אחת
לאלפי דברים חסרי ממשות.
אז התהלכתי
עוד כמה שנים
שהחיים יכרבלו אותי במבואות הקסם, החסד והחיות שבהם
הסבל לצד השמחה
העצב אל מול החמלה.
והכל צבעים כהים נושפים בפסטלים
עד הרגע בו תילקח הנשימה. |
|
|
צבוטאותי
וקוטאותי הלכו
לים, היה דגל
שחור אז הם חזרו
הבייתה.
באבא ציון בגרסה
משלו לאגדת ילדי
בערב מספרי
סלוגנין של
אגודת הפציפיסטי
שמקום כתיבתו לא
נודע. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.