|
מה לומר לך כדי שתביני
איך לחשוף את רגשותיי
אולי אם הייתי חושב פחות מה כדאי
היית שלי
הייתי רוצה לבוא ולומר לך
שאני מאוהב בך
אבל כשאני במרחק נגיעה בך
זה פשוט לא יוצא
איך להתקרב אלייך
איך לגרום לך להבין
האם זה יעזור לי
לזכות בך
את לא מרפה ממני
למרות שהזמן חולף
גשם מליבי דולף
בלילות
כשמחשבותיי כולם עלייך
למה אני בלעדייך
איך אני יכול להיות איתך
בוכה עלייך |
|
|
חשיפה:
נכון יש את
ה"ג." , ב"ג."
יפית?
אז הפירוש לזה
הוא "גרינברג".
כן עכשיו כשאתם
כבר יודעים את
הפירוש אתם
עושים את עצמכם
שזה לא מידע
מעניין...
אבל אני יודעת
שזה בער
בעצמותיכם לגלות
את זה.
צבועים!
מרחיבת כימיה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.