|
חיים זה סתם אוסף נשימות ושאיפות מתמשכות.
מוות זה רק הסוף שלהם.
אהבה זו סתם מערכת יחסים הרמונית.
שנאה זה רק כשלא כיף אחד עם השני.
אוכל זה סתם אוסף חלבונים/פחמימות/שומנים.
בגדים זה סתם פיסות בד (מעוצבות).
ציצים אלה סתם גושי שומן.
מילים הן סתם אוסף הברות.
והכל חסר משמעות.
והכל יחסי.
והכל פשוט.
לפעמים מסובך.
והכל ייגמר... |
|
|
כששרית חדד
אומרת "אל תקרא
לי סנובית כי
אני לא מתנשאת,
לא לוקחת כל מה
שאני מוצאת"
היא לא סותרת את
עצמה?!
אחת, בהרהור
רגעי על המסר
הטקסטואלי
שבשירים מזרחים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.