|
אם אומר "אוהב"?
אולי אמעיט בערך אהבתי...?
אם אומר "רוצה"?
אולי אמעיט בערך תשוקתי...?
אם אומר "אותך"?
אולי אמעיט בערך הסינרגיה...?
ואם אומר "הכל"?
אולי אגרע מכוחו של היקום...?
ואם אדע לאהוב?
אולי אזלזל בכוחה של השינאה...?
ואם אדע לרצות?
אולי לא אכיר את ערכה של הנתינה...?
ואם אדע אותך?
אולי אחוש את ידיעת הידיעה...?
ואם אדע הכל?
אולי אבין את אשר על ליבך...?
ולא אבקש, לומר או לדעת.....
פשוט אבין... |
|
|
בתור הנציגה
מהמשרד לאיכות
הסביבה, אני
דורשת לדעת אם
הסלוגנים
הפגומים
ממוחזרים.
ולא, אאלץ לסגור
את מפעל הבדיחות
הזה, לאלתר.
-אילנית ירוקה
היפואקטיבית |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.