|
קיבלתי את זה ארוז בעטיפה
אהבתי להרגיש האלופה
קיבלתי
אבל לקחת, היה לי אסור
כי עד שהבנתי אצלו השתנה כל הסיפור
אז לקחו לי אבל לא לתמיד
לקחה בחזרה,
עכשיו זה תורה
ואני מרגישה
כל כך מוזרה
מי אמורה לכוון אותי,
מי מציירת את מפת מהותי?
ה"אני" הקטנה שעל איזו כתף?
הבלבול שוטף
הרגש חולף
את האמת באוזניי נושף
עוד חתיכה מהלב טורף
ואני..
עד שהבנתי. |
|
|
בוקר טוב רחל.
מה כתוב על השלט
בחוץ?
-כתוב שם "נא לא
לדרוך על
הדשא".
-מצוין, את
קוראת נפלא.
אגב, יש לך
סרטן.
מתוך ספרו של
ד"ר אפרוח ורוד,
"כיצד לבשר
לפציינטים
בעדינות רבה ככל
האפשר שיש להם
סרטן" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.