|
יש לי חלום על מציאות יפה
במציאות שלי היא בפינה
הנה אני נוגע לא מרגיש
הבנה חוסמת דרכי
מחשבותיי מתרוצצות כל שנייה
נכנסות לתוך עולם בועה
הבועה גדלה גדלה
זה לא מתפוצץ
אהבה עמדה לה בפינה
אזרתי אומץ קטפתי אותה
הבנה נפלה פתאום
העלימה הבועה
הבנתי החיים הם לא בלון |
|
|
"אני שואל בחורה
האם היא יודעת
מה השעה, ומוסיף
בשקט, שלא תשמע:
'ואכפת לך אם
אתקע אותך עד
שיעלה עשן?'
עכשיו, אם היא
אומרת כן..."
זוזו לסטרי כותב
אלגוריתם |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.