|
לאח שלי יש פטריה
היתה
אכלתי אותה לארוחת צהרים
לא התכוונתי לאכול לו את הפטריה
זו היתה אי הבנה
אילו רק היה שומר עליה
או לפחות מצהיר בקול גדול
שהיא רק שלו
ולא לגעת
לא התכוונתי לגנוב אותה
לא התכוונתי לפגוע בו
אבל לא נורא
יש הרבה פטריות בהודו. |
|
|
הסביח הוא אוכל
מגעיל ומקולקל
פעם אתה אוכל
שנה אתה אומלל
כדאי שבמקום זה
תאכל פיתה עגולה
ואדישה
ותכתוב על זה
סיפור לבמה
חדשה
|
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.