|
אמן יוצק את כאבו שלו לאמנות.
הוא מנציח אותו על הבד והכאב עובר לשם.
הפריקה היא כמו חוויית לידה אלוהית והרעב שלאחריו כמו מוות
שטני
יום למעלה,יום למטה...
הכאב שלי כמו המים והתינוק לא יוצא. |
|
|
כמה שהם משחקים
אותה צ'ילבות,
החצי תימני
והפולני חברים.
יצאנו איתם
בדאבל דייט. אני
ואחותי. הפולני
שילם. התימני
קיבל. משתינו.
שירה על ליל
אהבה וקומבינות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.