|
אני יותר מסתם טקסט כתוב שמחכה לקצת יחס.
אני יותר ממילים שחורות עם משמעות חצויה.
אני שם.
פנים.
אישיות.
אני יותר מסתם טקסט בדוי שצועק שורות מהראש.
אני יותר מכותרת של דקה.
ואפילו אם זה לא מזיז לכם בכלל, אני יותר מסתם טקסט.
אני יותר.
נימה של רגש, מילים של אישיות, פנים של צבע וגודל וגופן...
אני טקסט,
בדיוק כמוכם. |
|
|
היי! אתה! כן
אתה! זה שפעם
אמר שלפעמים
כשמשעמם לו הם
שם את הסמן של
העכבר, כן, זה
בצורת היד, באף
של האישה האדומה
למעלה! כן, אני
מדבר אלייך!
אתה מנ- מנ -
מניאק!
מאז אני מכור.
אינדיבידואליסט
בדיוק כמו כל
אחד אחר, משתגע
מההתמכרות
החדשה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.