|
עכשיו אני מבינה.
זה יפה אם הייתי כותבת על ההליכות, על הצוקים, על היערות.
זה יפה אם הייתי חורזת מילים יפות, על אורגזמות מטורפות.
זה יפה אם הייתי נוצרת במחברתי את מגע עורך
זה יפה אם הייתי מקריאה את שנינו.
זה היה נחמד אם הייתי
אז
בהווה הצעיר.
ההווה המזדקן שלי
עכשיו
קצת
לוקה בשכחה. |
|
|
מין זה לא הכל
בחיים!
זה הרוב!,
אבל לא הכל,
האמת היא שזה
הרוב הקובע
ו...
אבל זה לא משנה
כי גם אם זה היה
99,999 מהרוב
עדיין זה לא הכל
בחיים!
תמיד נשאר זמן
לאונן.
שאול מהמוסד,
מתרץ את בדידותו
לאחראי במכבסה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.