|
שיחה בין 2 צדדים בנפשי
חחחחחחח (מהלכת בקניון עם חיוך)
מה את שמחה?
כי אני חיה! (מקפצת מעט)
אמ... את לא שמה לב שיש לך סכרת? שאת יושבת לבד ומשתעממת?
לא אכפת לי! כל עוד אני חיה ונושמת - יש לי כל מה שאני
צריכה!
תורידי את החיוך המפגר הזה!
מי את שתגידי לי מה לעשות?! עופי!
וכך העפתי את הצד השטני של נשמתי לנצח. |
|
|
אמרתי לדינו, קח
שלושה אנשים
ותיכנס לבמה. אל
תחזור לפני שאתה
תופס את הבועז
הזה, קפיש?!
המפיונר
הקומפולסיבי
מתכונן לפגישת
היכרות. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.