|
אולי הייתי חסום
אולי הלכתי נגד הטבע
כמו נהר ברוורס
אבל עכשיו אני חצי חי
וגם זה עניין של החלטה
וזה אומר בעיקר מילים
אז אל תיקח את מה שאין
אל תעגן בתקוות חנוקות
עגן את נפשך בטוב
ואל תהייה פיוטי מדי
לעזאזל |
|
|
לנזיר
האלקטורני, שלום
רב!
הנני מזמין אותך
לפרסם סיפור חרא
שאותו אוסיף
למהדורה הבאה של
"1001 סיפורי
חרא" רב-המכר
ההיסטרי שלי
(שמספר סיפורים
ממנו פורסמו
כאן).
הנזיר מטליסמן. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.