[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







כתום וייס
/
מהו גיבור?

לבר, ילד בכיתה ד', יש היום שמחה כפולה - יש לו היום יום
הולדת, בל"ג בעומר. בר חוגג גם את יום הולדתו וגם את חג ל"ג
בעומר. בכלל בר נקרא על שם גיבור מל"ג בעומר, לעת עתה לא אגלה
את שמו.
בר נחשב לילד הכי גיבור בשכבה. הוריו תמיד אמרו לו שהוא גיבור
וחזק, חבריו העריצו אותו בשל כך, ובכלל שמו של בר הוא על שם
גיבור מפורסם - ובר מקווה יום אחד להיות גיבור לפחות כמוהו
(אפילו יותר). היום הגיע ל"ג בעומר - בר חוגג את החג ואת יום
הולדתו עם חבריו מהכיתה. זה חודשים רבים בר וחבריו מתכוננים
לל"ג בעומר, עוד לפני פסח כולם התחילו לאסוף קרשים, הילדים
דאגו גם לבשר, וכמובן, איך אפשר גם בלי תפו"א? עתה הכל מוכן,
ילדי הכיתה העבירו את הקרשים הרבים שאספו לרחבת המדורות, אלון
הביא תפו"א, נטלי שתייה ושירה דאגה לסלט ולפיתות, אך אבוי,
עומר שכח את הבשר. "אוי, מה אעשה" גנח עומר, "יש כל כך הרבה
בשר, כולו במקרר שלי, מה אעשה, איך אביא אותו?" "נבוא כולנו
לעזור לך להביא" הציע בר, "רעיון טוב" אמר אלון, "אבל מישהו
צריך להישאר לשמור על הקרשים, וגם יש לי רעיון מי" הציע אלון.

"מי?" שאלו כולם בסקרנות "נו, מי זה אתם חושבים?" ענה להם אלון
"הגיבור של השכבה, בר! תישאר לשמור על הקרשים אנחנו סומכים
עליך, בינתיים נלך להביא את הבשר מעומר". בר, היה מאושר מכך
שנשאר לשמור על הקרשים, עכשיו הוא יכול להוכיח לכולם איזה
גיבור גדול הוא. בינתיים כולם הלכו להביא את הבשר, כבר התחיל
להיות משעמם לבר. פתאום הגיעו ילדים משכבה ו' לרחבת המדורות.
בר מכיר את הילדים, הוא ראה אותם היום בשכונה ובביה"ס, הם
סיפרו לו כי רק היום הם מתחילים לאסוף קרשים. הילדים משכבה ו'
הלכו לקראת בר כשמבט מאיים ומזלזל היה ניכר על פניהם. "מה נשמע
חבר'ה, נו אספתם מספיק קרשים להיום?" פנה אליהם בר בנחמדות.
"שקט צוציק" ענה לו חיים, הילד הכי גדול ומפחיד בשכבה ו' "תביא
לנו את הקרשים שלך" איים חיים. "מצטער חבר'ה, יש לנו מדורה
ועוד מעט כולם באים, והיום גם היום הולדת שלי!" סיפר להם בר.
"למי איכפת צוציק, מי שואל אותך, אנחנו לוקחים כמה קרשים
שאנחנו צריכים". חיים וחבריו לקחו לפחות חצי מהקרשים שבר
וחבורתו אספו. מעשיהם של חיים וחבריו העציבו את בר מאוד והוא
אפילו בכה. לפתע הגיע חבורתו של בר למקום ושאלו אותו מה קרה.
בר סיפר להם על חיים וחבריו מכיתה ו', על הקרשים שהם לקחו, על
כך שהתווכח איתם ולא רצה לתת להם לקחת את הקרשים. חבריו של בר
היו מאוד מאוכזבים מהשמירה שלו על הקרשים. אלון אמר שבר בכלל
לא גיבור כמו בר-כוכבא שעל שמו בר קרוי ושמישהו אחר היה שומר
על הקרשים יותר טוב. נטלי ושירה אמרו שהן לא רוצות להיות יותר
חברות של בר ועומר עשה סתם פרצוף עצוב.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
פעם, נסעתי
לאוסטרליה,
ופגשתי חקלאי
שסיפר לי שלוקח
לו יומיים להקיף
עם האופנוע את
החווה שלו.

גם לי היה פעם
אופנוע כזה.

הגורו יאיא
בחוויות
מושביות.


תרומה לבמה




בבמה מאז 1/3/05 12:47
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
כתום וייס

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה